Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Odlingstält. 1200W HPS Reply To: Odlingstält. 1200W HPS

#522999

reaper
Member

@Grabben wrote:

Ja verkligen :D. Höjden på plantorna var mellan 65-75cm ikväll när jag satte dom i blomm. Har “bara” veggat mina tidigare odlingar till 35cm som mest. Så det ska bli oerhört spännande och se om man får en betydligt större skörd med dubbelt så stora plantor.
Om någon kan länka till en odling eller rent av har veggat sina plantor till ungefär samma siffror så skulle det vara oerhört uppskattat att veta vad dom stannade på för höjd.
[/quote]

har man plats så lönar de ju sig o vegga längre, hehe de säger ju säg självt. men ja brukar med köra mina till 30-40 o sen blomma. ska bli kul o se hur ditt resultat blir:) med dina 1200w kommer de förhoppningsvis bli en hel del 😉

vad var de för andra sorter du fick av din kompis :?:[/quote]

Jo det är självklart, Uttryckte mig en aning klumpigt .

Det jag menade var att det ska bli spännande att se hur mycket mer 70cm stora plantor ger med 1200W jämfört med 35cm stora plantor och 600 watt. :)

Har räknat lite och kommit fram till att mitt snitt på 4 odlingar med 600w och ca 35cm vegg i liknande förhållanden ligger på ca 35g per planta. Så jag använder det som referens.