Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Gå inte på Reggae Festivalen! Reply To: Gå inte på Reggae Festivalen!

  • maroxx

    Member
    2009-08-12 at 13:55
    bakakaka wrote:
    Dem tar ju allt juh, dem kunde lika gärna ta min stereo, dem går in och tar mina prylar… Elektroniska prylar som dem tar… Kommer och ödelägger mitt hem… fan jag vill inte bo kvar i det här landet, måste kunna få bo ifred. Dem tar oss som kallblodiga mördare!

    Måste va nått som dem går igång på att gå hem till andra och ta deras prylar… När kommer nästa gång att dem kommer hem till mig när jag hobbyodlar mina grönsaker och dem ska vända upp och ner igen.

    Visst fan måste man få ha lampar och elektroniska prylar hemma utan att dem ska gå hem igen och trakkasera precis som dem har trakkaserat folk i många år!

    Vad ska man göra, tyvärr är egot större!, det är fan problem att leva här, allt är så lätt och enkelt, men när det kommer till droger så är det starka grejjer som ska finnas på marknaden. Nej ska nog gå och köpa en sjuttis till…

    Det är så det fungerar i detta landet, och polisen har ju samhället på sin sida, i tidningen står det om ännu en “knarkodlare” som torskat, “BRA!” säger svensson och sänker ännu en öl

    Det är sjukt som det har blivit :(