Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Tumstocks snikgarderob SKÖRDAT och klart, vikt saknas :( Reply To: Tumstocks snikgarderob SKÖRDAT och klart, vikt saknas :(

#508949

tumstock
Member

@Matzy wrote:

sofar so good :D

ser prima ut mannen. och det är första gången du kör 250w hps oxå om jag minns rätt? isf så :D nice. kommer inte bli missnöjd med skörden om du hade 200-250w le innan.

kommer du att böjja ner dem senare lr?
skulle jag ha gjort iaf. för att få mer röka.
lr ja. jag skulle nog testat göra det redan nu för att börja
så tidigt som möjligt.

Förra odlingen så började jag på en 125W LE och bytte efter ett tag till 250W LE, jag blev väldigt nöjd med den skörden :D

Frågan nu är igentligen bara hur jag ska bära mig år för att binda ner dom, annars så hade det redan varit gjort redan, senast så exploderade storleken på växten när jag band ner, gör jag det nu så kanske inte båda får plats i min förhållandevis lilla garderob.

Men jag har iaf några funderingar och planer, preeflowers har visat sig på båda och en lätt och mysig doft har börjat sprida sig i rummet, skulle bara vilja kunna binda ner dom utan att vara tvungen att ta bort bordsfläkten som blåser på dom, får i värsta fall pundarmecka ihop en lösning genom att såga bort foten på fläkten och buntbanda fast den i lådan med hjälp en samling hål jag blir tvungen att borra i den…

Aaargh… Jag är fett förvirrad och velig nu :?

Mvh Tumstock