Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling att bygga cooltube/vart köper man transparanta rör? Reply To: att bygga cooltube/vart köper man transparanta rör?

#501745

reaper
Member

eftersom jag inte får några svar så ska jag berätta vad jag har tänkt. min tanke är att man kan använda petflaskor eftersom jag ska använda mig av lågenergi på 11w styck. jag vet att det inte är den bästa setupen men jag har ett relativt litet utrymme som dessutom blir ganska svårt att ventilera. så jag ska hänga upp mina lågenergilampor fint innuti mina petflaskor så att de inte kommer i kontakt med själva flaskan och hela tiden se till att ha ett luftflöde igenom. (kom inte och klaga på att jag sa att det är svårt att ventilera, det är därför jag vill ha cooltube.) men som sagt, jag skulle också gärna vilja kunna använda min cooltube till kraftiagre lampor.

jag vet att jag har sett någon tråd i forumet angående att bygga cooltube men jag kan inte hitta den och framförallt så kommer jag ihåg att det inte fans någon referns till vart röret var inköpt.

hälsningar från en vetgirig student.