Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Om alternativa sanningar, konspirationer och teorier om dem Reply To: Om alternativa sanningar, konspirationer och teorier om dem

#497054

mrburns
Member

Du har rätt i kritiken mot Gordon Ross Friggs! Även om det kanske hade varit hedersamt av Dig att nämna din källa och inte bara översätta en amerikansk bloggpost rakt av och posera som om det var dina egna slutsatser…:)

Jag ber om ursäkt att jag hänvisade till den artikeln. Jag ska editera min post för att peka ut detta misstag. Jag har retat upp mig för mycket på luckorna i Bazants rapport för att se till att jag har ordentligt städat framför min egen dörr. My bad. Jag är inte dummare än att erkänna när jag har fel.
Jag ber alla swecannare om ursäkt för detta. Klantigt som fan av mig.

Dock är jag fortfarande tämligen säker på att det föreligger ett rejält energiunderskott. Det krävs mycket energi för att mosa betong till den milda grad som skedde. Jag får gräva lite mera här…
Jag håller nu på gå igenom en annan rapport som räknar på detta:
http://www.journalof911studies.com/volume/200703/GUrich/MassAndPeWtc.pdf
Ska se vad man kan dra för slutsatser av den….
Jag återkommer om detta men det lär ta flera dagar…man ska ha tid också…tyvärr måste man ju jobba med annat än att bara grotta ned sig i detta.

Vad det gäller falltiden för byggnaderna så finns det ju en viss osäkerhet med de två första byggnaderna pga att all rök försvårar mätning av en bra referenspunkt. Men på WTC7 mäter man inte någon fritt fallande balk utan byggnadens taklinje. NIST har ju dessutom bekräftat detta men inte reviderat sin modell trots detta.