Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Skall inhandla en Digger-pipa

  • Creator
    Discussion
  • #45907

    reaper
    Participant

    Har fastnat för denna pipa och bestämt mig för att köpa en, dock har jag beslutsångest angående om jag ska köpa med långt skaft eller kort skaft (böjda).
    Hur långt är det långa skaftet? Om någon har den sorten så skulle jag vara väldigt tacksam ifall ni kan lägga upp en bild på pipan i förhållande till nått, t.ex. handen.

  • Author
    Replies
  • #496055

    reaper
    Member

    Kör på den med låångt böjt skaft. Jag har en sådan. Svart dessutom. Diggern är fantastisk. Har rökt ni den i över 9 månader och när mitt stach var slut så behövde jag bra tända en tändsticka över den och dra in för att bli tokstenad 😆

    Diggern är FANTASTISK på att få ut MYCKET skarp, utan att behöva kladda med skiten.

  • #496056

    snoris
    Member

    Jag har en med kort munstycke, polarn har en med långt. Den med längre är ju kanske lite skönare att röka ur. Men gillar ändå den med kort munstycke. Lite smidigare är den också. Men tror du kommer bli nöjd vilken du än köper. :hippie:

  • #496057

    drullper
    Member

    Vad är problemet? Lös uppgiften, köp pipan, köp till ett extra munstycke. Variation förnöjer, munstyckena är ändå bytbara och i relation till själva pipdelen en förbrukningsvara.

    Bra pipbutik med lite matnyttig information om piprökning, klicka runt och lär..
    http://www.brobergs.com/pipafs.htm

  • #496058

    reaper
    Member

    Köp ett med långt skaft, har haft ett flertal med båda långa och korta skaft (altså en digger, flera olika skaft då jag har en tendens att ha sönder dom)

    Det där är inte så viktigt, du kan alltid köpa nya för 60-90 spänn, det viktiga är ju att du röker in koppen… Så som sagt, kör på det du känner för men jag rekommenderar långa skaft (liite liite svalare rök, kan vara skönt)

Log in to reply.