Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Sjukaste plantan jag sett i mitt liv! Reply To: Sjukaste plantan jag sett i mitt liv!

#447401

reaper
Member
Roffe wrote:
Tja, ursäkta dubbla inlägg.

ocbftw Angående påståendet om att en planta i sverige skulle bli klar hela en månad senare än en planta med samma genetik och miljömässiga förutsättningar i holland är felaktigt. Eftersom att den svenska ljuscyckeln i södra sverige bara ligger ca 3-5 dagar efter den holländska beroende på var i södra sverige du bor.

Jag kan också tillägga att alla cannabis sorter inte börjar blomma vid 12 timmars ljus, exempelvis easy sativa från female seeds som oftast beroende på individ börjar blomma vid 18 timmars ljus, i allafall enligt dem själva.
och Pruttish, Mexican sativa kan säkerligen också hinna färdigt i sverige, och du behöver inte eller förblomma den/dem inomhus, det räcker med att du förveggar den inomhus ett par veckor och sätter ut den någonstanns i april, maj eller juni. 😉

källa ljuscyckel: http://www.marijuana.com/gallery/data-stuff/b6d767d2f8ed5d21a44b0e5886680cb9/1257_p17846.swf

Fred

Roffe fan vad skönt att någon är positiv iallafall höll nästan på att ge upp men du gav mig styrka :D jag är nästan säker på att du har rätt med!

Creeds till dig

// pruttish