Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Gasledningen… Reply To: Gasledningen…

  • jimrob

    Member
    2007-12-21 at 23:27
    anybodysmoker wrote:
    Man ska inte vara rädd för något, varför vara det? Det finns inget att frukta. :)

    Men jag undrar vad Putin håller på med, och om han och Bush i bundisar behind the scene eller om dem är äkta fiender…

    Jag är inte rädd, bara sne. Och lite konspiratorisk ikväll…

    Såklart Bush och Putin är i maskopi. Tror att väst/öst teamade upp nån gång under 70-talet och använde “nedrustningen” som täckmantel. I stället för att slösa resurser på att bekämpa varandra, så tror jag att de delade upp världen imellan sig. Sedan dess har de fokuserat på att effektivisera sin imperialism, och att suga ut resten av världen. Skillnaden är att det sker mycket mer “i smyg” nuförtiden, eftersom man kontrollerar sina egna befolkningar mer med hjärntvätt nu, när man tvingats införa rösträtt.

    Jag vill varken ha USA eller Ryssland på svensk mark/luft/vatten. Helst så långt borta som möjligt. Och ett krigsskepp är tillräckligt konkret för att stoppa (medan “Carliforniseringen” ar mer svårgreppbar).

    Jag anser att folket måste ta sitt ansvar och stoppa skiten. Våra politiker har ju inte så fett track record. Det var ju de som tillät Nazi-Tyskland transportera trupper genom Sverige för att mörda våra grannar i Norge…

    I det här fallet är jag mer spekulationsglad än påläst, så rätta mig gärna om jag är snett på det. Men, min magkänsla är att det här kan vara något helt annat än man vill ge sken av…