#434961

dr_nooby
Member

Idag vaknade jag på min positiva sida. Obs ironi.

Garanterad torsk var väl lite att ta i. Men lite större risk blir det allt, att odla någonstans där man vet att det kan komma att röra sig andra männsikor.

Det finns några trådar om att odla i källarförråd. Sök på dom, där finns en del tips om vad man bör tänka på när man odlar i “halvoffentliga” utrymmen.

Men du verkar ju ha koll som fan på läget så det kanske är overkill. Påläst verkar du också vara. Ha ha.

Ni kanske inte har nån som städar, ingen vaktmästare/hyresvärd som kan tänkas stryka omkring nån gång ibland, och du kanske vet att det inte kommer att komma dit någon för att tex serva en krånglande dator.

Men du har ändå chefen kvar. Visst, chefer är kanske ofta lite dumma av sig, men risken finns ju trots allt att h*n en dag tycker att nått är lite skumt med ditt klädskåp och tar sig en liten titt nån gång när du inte är där. Hur kommer chefen att reagera då? Svårt att veta säkert. Men jag tror jag vet vem som kommer att känna sig som en idiot när du torskar och får sparken. Inte jag iaf 😆

Ett tips om du bestämmer dig för att fortsätta är att du installerar fläkt och lampa och provkör ditt system några veckor utan blommor i. Då får du iaf en uppfattning om du blir nervös av fläktljudet och värmeutvecklingen.