Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Början på en Början… Ang Cannabisodling Reply To: Början på en Början… Ang Cannabisodling

#430036

reaper
Member

Hehe… tackar!!!

ja du, det e typ som en allergi, känd för bildskärmsallergi men vilken ljuskälla som rör sig snabb i närheten av mina ögon kan orsaka tårar o ont i mina ögon o sedan så medföljer ju huvudvrk och grejer också med… det ska gå över med behandling om max ett år annars är en opration ett allternativ… och jag har lärt mig o hantera det nu så det e ok…

nej, precis, jag har läst lite grand om indica, sativa eller hybrid, men ingen av länkarna kunde gge mig en lätt uppfattning, skulle va shysst om du kunde beskriva känslan som man får av varje av dom ganska kort, gå inte så mycket på detaljerna. ( jag vill inte vara besvärlig ) 😳

och eftersom jag ska ha 8 plantor så tänkte jag ha olika o se vilken som svarar bäst!!! har hört att skunk sorter är lätt att odla men det skulle vara tråkigt om det e bara den här sorten man kan odla lätt o jag är nästan säker på att det ska finnas andra sorter oxå som är lämpliga för en nybörjare.

jag tror att det räcker med en hps lampa på 600w för 8st plantor, men om ni tycker att jag helst ska ha en 1000w lampa så kan jag skaffa en sån istället…

Tack för ditt snabba svar mannen!!!