Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Garderobssnillet, KLET, 400W – Nya bilder 11/11 Reply To: Garderobssnillet, KLET, 400W – Nya bilder 11/11

  • reaper

    Member
    2007-11-11 at 00:00

    Nya bilder!! växer ganska långsamt tycker jag :( har lagt en order på Tecu 7 liters och pk13-14 o lite andra små attiraljer, har fortfarande inte fixat någon luftfuktare men håller dom fuktiga :)

    har fått sätta ett till frö då 2st inte grodde men förhoppningsvis så ska det bli 4 små liv där inne snart, tips o feedback om klet önskas!! och även om min garderob då ;)

    har satt dit 2st fläktar som blåser på plantorna så dom svajar lite, blir bra för mina små liv de =)
    funderar på att fixa en flaska mäsk imorgon, kan ju inte heller skada, minstingen växer inte bra alls tycker jag, men den gör nya bladpar istället för o göra dom som finns där större tror jag :S
    och nummer ett är lite lila aktig i bladen? låter jorden torka lite innan jag ger dom nytt vatten. och ingen värst lila stam heller.

    hehe jag ska nog försöka pollinera en liten bud eller två för o kanske få bara ett par fröer, skulle va kul o ha!! har ju bara 4st kvar så.

    lite rör det på sig :)

    mvh