Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Munchies Akta er för energidrycker! / Rökt för mkt? kolla hit!

  • Creator
    Discussion
  • #40391

    painted
    Participant

    Jag har upptäckt att energidrycker tar bort ett rus välldigt snabbt.
    Främst en gång när jag och en kompis delade på en riktigt fet samtidigt som vi delade på en energidryck. Det resulterade i ett obängt rus vilket inte var så kul. :P

    Däremot är det den perfekta medecinen mot sneflippningar eller om man rökt för mycket.

    Share!

  • Author
    Replies
  • #439314

    jfs
    Member
    painted wrote:
    Jag har upptäckt att energidrycker tar bort ett rus välldigt snabbt.
    Främst en gång när jag och en kompis delade på en riktigt fet samtidigt som vi delade på en energidryck. Det resulterade i ett obängt rus vilket inte var så kul. :P

    Däremot är det den perfekta medecinen mot sneflippningar eller om man rökt för mycket.

    Share!

    Kan jag tänka mig. Har väl med blodsockret att göra?

  • #439315

    reaper
    Member

    Jag tycker att Powerking passar ypperligt tillsammans med en liten röka!

  • #439316

    zajjah
    Member

    Varför i he*vete dricker ni energi dryck samtidigt! Låter verkligen inte hälsosamt. Kanske är mycket personligt men min puls ökar kraftigt under cannabis påverkan. Vill inte tänka på hur det blir med energi dryck på det 😯

  • #439317

    reaper
    Member
    Zajjah wrote:
    Varför i he*vete dricker ni energi dryck samtidigt! Låter verkligen inte hälsosamt. Kanske är mycket personligt men min puls ökar kraftigt under cannabis påverkan. Vill inte tänka på hur det blir med energi dryck på det 😯

    Det är inget jag gör hela tiden, men jag har gjort det flera gånger och jag tycker det har funkat bra att svalka svalget med. Jag har inte märkt av några negativa bieffekter.

  • #439318

    reaper
    Member

    Jag däremot gillar att dricka en redbull eller två undertiden jag röker och sen gå över till någon annan typ av läsk eller juice/saft.

  • #439319

    matzy
    Member

    m redbull e nice när man ska jobba och är bäng :D

  • #439320

    reaper
    Member

    Jag har helt annan bild av energidrycker i kombination med cannabis. Jag älskar att ta en riktigt riktigt kall Battery när jag är bäng.

    Först och främst smakar det helt gudomligt. När första slurken virvlar runt i munnen vet man inte vart man ska ta vägen. Ovanpå det kommer man igång och blir riktigt speedad och undviker på så vis att avsluta röksessionen ihopsjunken i soffan i djup sömn.

    Try it!

  • #439321

    weasel
    Member
    Haschpositiv wrote:
    Jag tycker att Powerking passar ypperligt tillsammans med en liten röka!

    Powerking Cranberry ska det vara.

  • #439322

    skills
    Member

    V om inte annat för att färgen på burkarna är så snygg :mrgreen:
    Har inga problem med varken socker eller koffein tycker inte det förstör ruset men jag är rätt van så…

    Fridens :hippie:

  • #439323

    reaper
    Member

    Tycker att energidryck är lite för “beskt” under ruset. Jag konsumerar ganska mycket V, powerking och red bull i normala fall, kanske därför jag inte gillar det under bängen..

  • #439324

    reaper
    Member

    Den enda erfarenhet jag har av energidryck och cannabis är att man blir påtagligt speedad samt det där som nämndes i början, det där med hjärtslagen.

    jag hade rökt ganska kraftig under en kväll och sen drack jag 5-6st energidrycker.. gick och la mig någon timme senare och det var helt flippat, svårt att beskriva med det var flippat och hjärtat slog fort som attans…

    …men det var soft 8)

Log in to reply.