Ett svenskt cannabisforum Forums Swecan Om Swecan Förlsag om guider till Odlings forumet. Reply To: Förlsag om guider till Odlings forumet.

#361310

cheba
Member

indeed, börjar bli aningen less på frågor som “är det en hane?” i cannabisodlings forumet.. Finns ju jätte bra guider för “dummies” här på swecan… Och allt man behöver veta för att slänga igång sin första odling.. sen om det dyker upp något udda problem så är dej ju såklar inga fel att fråga i sjukstugan tycker jag.. Det känns som att det forumet är räddningen till många plantor i sverige :D vilket e mkt fint ❗

Men alla dessa onödiga frågor.. Har ibland undrat över vad åldern riktigt är på ett gäng nya medlemmar..? Men jag ska inte leka någon moralpolis.. Ett forum lever ju på frågor, åsikter, funderingar osv osv.. men när samma fråga har ställs för många gånger får man till sist nog. Helt förståerligt.. Jag förundrar mej otroligt mkt över hur värdelösa vissa är att söka på nätet. (?)

Tex här finns en mkt fin guide som nybörjare bör klarar sej bra med för att komma igenom sin först odling http://www.youtube.com/watch?v=kq_e0tBM6rE
(första delen av 7) alla delar finns på youtube.

MVH//Cheba.

Edit: stavfel. Och en hel del sköna låtar i i filmen jag länkade till, för dem som bryr sej :D