Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Härligt tips när du är stenad Reply To: Härligt tips när du är stenad

  • reaper

    Member
    2006-06-24 at 01:41

    Snälla nån, ni har tagit upp största delen utav tråden med rent skitsnack om homosexualitet. Lägg bara ner här och nu… (ja, det är din mamma som talar)

    En kul sak är att verkligen känna hur tungan rör sig när man käkar samt hur man tuggar. Efter en stunds tuggande inser man att man har en äcklig tunga som bara geggar omkring inne i käften, stax före man inser att man inte kan tugga normalt längre.

    Lyssna på någon musik som rullar på, (i mitt fall lugnt rullande hiphop)
    lägg dig i sängen, känn hur trygg du är och släpp alla antydningar till nojjor.
    Lyssna gärna med hörlörar/headset.
    Känn hur det brusar i kroppen och känn ruset, hur alla kroppsdelar påverkas.
    Lev dig sedan in i musiken och föreställdig att du åker i en bergochdalbana eller dyl. försök känn fritt fall och/eller en pendlande rörelse.
    Du kan leka med psyket en hel del.

    En sak som får mig att stanna upp och irritera mig är att tänka sig ex. en stav fäst på en axel som sakta svingas runt, byter nästan håll i det högsta läger med tippar i sissta stund över och drar ett till varv.
    Det är tame f*n omöjligt att få den förbannade rörelsen att upphöra eller stanna. Den bara rullar på och rullar på och rullar på och rullar på och…

    Är det någon här med sonyeriksson lurar eller koss vet de hur det känns att knappt kunna andas för att det låter för mycket…