Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Hoppade ner i ett träsk. Reply To: Hoppade ner i ett träsk.

  • skurhinken

    Member
    2006-06-01 at 16:33

    Jag tror inte det var nån fara för jag tror inte jag skulle sjunka så djupt så huvudet skulle komma under vattnet. Fasst det var riktigt lerigt och man kände hur det sög till när man drog upp bena ur leran. Det verkade dock va ganska fasst mark runt om träsket. Kanske tar en bild på olycksplatsen nästa gång jag ska dit så folk kan se hur gömda träsk kan va :?

    Värre är det på ett annat ställe när jag hängde med två polare och fiska.
    Vi skulle besöka en tjärn som ligger mitt ute i skogen. Vattnet är helt svart och där är det verkligen sumpmark. Ungefär 30 meter innan vattenkanten så börjar det gunga under fötterna, då förklarade polarn att tjärnen egentligen är 3 gånger så stor än vad man ser och att vi i själva verket gick ovanpå vattnet. Det var visserligen hyffsat lungt tror jag men äckligt när det gungar där man går. Sedan berättade polarn att det är folk trillat igenom och dött och att man brukar kunna se dem flyta upp ibland när det börjar skymma :?
    Jag är ganska nojjig och tror på sånt där trams också, skulle aldrig våga gå dit på natten ensam. 😳