Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen din värsta noja? Reply To: din värsta noja?

#343265

reaper
Member

Tidigt i min rökarkarriär så var jag en aning nojjig emot att röka i närheten av lägenheten. Så jag brukade ta långa promenader och röka. En sån gång kom det emot mig en liten kille cyklande som jag kände igen, han var barn till nån av morsans polare. Tänkte inte så mycket på det, hejade inte ens eftersom jag inte känner han så väl, eller överhuvudtaget egentligen.

Men så, när han cyklade förbi mig så började han hosta nåt grönödigt, och det slutade med att han cyklade ikull. jag kom ihåg att han hade astma och antog att han fick nån sorts reaktion på röken. Fick fetingnojja och kutade hem, hade blåljus ringande i öronen hela tiden. Väl hemma så kastade jag allt röka och tillbehören i en zip-bag och la det i tanken på toaletten. sedan spenderade jag vad som kändes som en evighet med att sitta i min nattsvarta lägenhet, inkrupen bakom en gardin, spejande ut på världen samtidigt som jag försökte lägga upp ett försvarstal till min morsa men blev hela tiden avbruten av ljudet av en celldörr som slog igen.

Efter en halvtimme hade jag dock lugnat mig och kunde lura bort nojjan med lite Eddie Murphy och en halvliter glass.

Senare vid ett besök i amsterdam så käkade jag ett paket svampar och hade mitt livs absolut värsta upplevelse, någonsin. Men den historien är icke för detta forum..