Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen din värsta noja? Reply To: din värsta noja?

#343208

reaper
Member

Man har ju råkat på ett par nojor genom åren, men jag har två spontan-nojor som satte sina spår med ens.

Den ena var när jag och en vän är på väg ut från en av stadens större parker, tokbakade, och tre små attackpudlar kommer springandes runt ett hörn, började springa runt oss och skällde som fan. “KNARKHUNDAR!” var min första panikartade tanke, och jag började genast febrilt leta igenom fickorna efter biten. Som tur var kom jag inte ihåg att jag hade den i plånboken, då jag säkerligen hade slängt ut den i kvällsmörkret, stenad och toknojig som jag var.

Den andra gången var inte allt för länge sedan, då jag och en vän [hi der!] var på väg tillbaka från en pizzeria med våra nyinförskaffade munchies. På väg in i trapphuset hörs en signal. En sån där som radiobilar kan ge ifrån sig ungefär, när de vill påkalla uppmärksamhet. Jag vänder mig om, ser två killar köra mot oss i en vanlig bil. “CIVILARE! HELVETE!” skrek jag inombords, samtidigt som hjärtat tokaccelerade upp till över tvåhundra slag i minuten. Det visade sig dock att de inte alls var några civilare, utan bara vänner till vännen, som skulle till samma fest/gathering som vi höll på att återvända till.

Nåväl, där har ni mitt bidrag. Hoppas att åtminstone någon drog lärdom, alternativt fick sig en munter läsning, av det jag skrev.

Kom ihåg, _ALLA_ är inte ute efter en. :]