Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling hjälp, hur kopplar jag lampan?

  • hjälp, hur kopplar jag lampan?

    Posted by reaper on 2006-01-30 at 17:51

    jag skulle behöva hjälp av nån som kan det där med sladdar. ska koppla nåra lampor via 2 sånna här men alla sladdar e avklippta och jag vet inte vilken som ska vara var. kan i princip ingenting om den här prylen. skulle behöva snabb hjälp för att komma igång.

    replied 18 years, 2 months ago 1 Member · 4 Replies
  • 4 Replies
  • reaper

    Member
    2006-01-30 at 18:15

    Upptäckte att det var fler sladdar klippa på ballasten så jag uppdaterar inlägget igen lite senare.

    Turisten: kan inte du ta en bild uppifrån om den ligger på samma sätt som innan..

    Framsidan på sockerbiten

    Baksidan..

  • reaper

    Member
    2006-01-30 at 19:13

    här en till. den gula sladden mot vänster är bara fastskruvad och leder ingen vart? den vita lilla grejen längst till vänster har inga sladdar als, där kan man stoppa in sladdar och skruva fast.
    altså jag är så sjukt vilsen när jag kollar på den här prylen, lånade en flyttlåda full av utrustningen av en polare som inte mins hur hans polare gjorde.

  • reaper

    Member
    2006-01-30 at 19:36

    @turisten wrote:

    här en till. den gula sladden mot vänster är bara fastskruvad och leder ingen vart? den vita lilla grejen längst till vänster har inga sladdar als, där kan man stoppa in sladdar och skruva fast.
    altså jag är så sjukt vilsen när jag kollar på den här prylen, lånade en flyttlåda full av utrustningen av en polare som inte mins hur hans polare gjorde.

    Den gula sladden ska sitta fast i den skruven för det är jordpunkten i det här fallet.
    Den runda prylen är en kondring och den fyrkantiga är tändaren och metallklumpen är egentligen typ en fett jävla drossel.
    Vill inte släcka ballasten här hemma i onödan och måste “in” i den för att fota så du får snällt lunga dig 😆
    Veligt att förklara och vara 100 på att du får det rätt..

  • reaper

    Member
    2006-01-31 at 12:23

    hittade den här också. den ser mer användbar ut. men det jag undrar är om jag ska göra nått av sladd 1 och 2, om jag inte har fattat det fel så ska det väl in i de hålen som jag har ritat pilar till och sladd 3 är jordningspunkten?

Log in to reply.