Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Hur mycket väger Ni? Reply To: Hur mycket väger Ni?

#250066

reaper
Member

@Yogi wrote:

@jahjah wrote:

enbart storingar här ;P jag väger ungefär 50kg på 180cm :P hehe

😯 Fan du har ett BMI på 15.4! Gränsen för undervikt är 19 och har man under 17 brukar man klassas som sjukligt underviktig/anorektisk! Du har aldig funderat på att snacka med en läkare?

Själv är jag 183 och ligger mellan 73 och 78 beroende på säsong, träning osv.

jojo, jag gjorde det förra hösten… direkt jag sa att jag rökte cannabis så fick jag diagnosen “schizofreni” och dom sa att jag hade vanföreställningar m.m. m.m… fick starka neuroleptiker i HÖGA doser så har fått diabetes bl.a… hade fet parkinsonism där ett tag också… vågar mig inte in i sjukvården igen… dom är fett galna… fast nu har iaf den läkaren fått kicken http://www.inorr.se/pt/index.php?artikel=106609 känns ju som en liten trygghet iaf… om inte för andra patienter efter mig… dock trist att få en sjukdom för livet på köpet :-/ men jag har iaf svurit att jag ska ta ihjäl gubben innan jag lämnar planeten… diabetes/parkinson är tråååkigt kan jag lova… btw så gick jag upp i vikt 14kg på 4 månader av medicinerna… då inte på hälsosamt sätt.. utan för att magen slutade att arbeta pga medicinerna… en av mina närmaste vänner kände inte igen mig när jag träffade honom ute när jag inte hade träffat han på 3 månader för att jag var så uppsvullen i ansiktet.