Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen 52,3% av alla män är dumma i huvudet.. Reply To: 52,3% av alla män är dumma i huvudet..

#245801

biologen
Member

Det är klart att lika arbete ska ge lika lön, men det enda sättet ni kvinnor kan ta er dit är att ni startar stora och framgångsrika företag och visar er lika duktiga och kompetenta som de män som har gjort det….tyvärr.
Jag tycker det är sjukt och absurt att 90% av alla kvinnor ser upp till personer som Paris Hilton eller dokusåpaskådisar med flera, på samma sätt som flera skriker om att bli inkvoterade här och där och genom ett sådant beteende sänker sig själva till viljelösa våp. Nä fy fan för alla modemagasin och hela jävla skruvade sjuka dokusåpaindustrin som faktiskt lär kvinnor hur de INTE ska bete sig.
Men nu skall jag gå tillbaka lite till modemagasinen, varför är det så att kvinnor tycker det är intressant med mode och skvaller? Det är ngt jag verkligen skulle vilja veta och jag har svårt att svälja att det bara är uppfostran! Fan, håller jag på lite till så kommer jag att komma tillbaka till den primitiva reptilhjärnan som jag tycker styr våra liv i en mkt högre omfattning än vad vi tycks tro (Loffe vet nog vad jag snackar om även om han inte vill tro att det är så).
Avslutningsvis: Lika lön för lika arbete, men jag tycker även att vi ska ha ett mer likriktat påtvingat mode a la islam för kvinnor och män.