• Posted by reaper on 2002-11-21 at 20:09

    Jag vet inte riktigt om det här inlägget passar riktigt in här, om det inte gör det så får ni flytta det.
    Ok nu till saken. Det är så att för var dag jag är här på swecan så blir jag mer och mer sugen på att odla själv. Men problemet är ju det att jag bor hemma och har ingen aning om var jag skulle kunns gämma odlingen. Det är ju just det med ljuset måste dem har riktiga lysanordningar för att kunna bli en potent planta? Eller räcker det med lite solljus? Jag har så många frågor men den viktigaste är hur jag ska kunna gömma den då jag inte har någon garderob?

    replied 21 years, 5 months ago 1 Member · 3 Replies
  • 3 Replies
  • reaper

    Member
    2002-11-21 at 21:02

    Det här har sagts förut..

    Om jag vore du skulle jag vänta tills jag flyttat hemifrån. Tänk på att det är även dina föräldrar som råkar illa ut om du får besök av polisen.

    Dessutom är det få föräldrar som uppskattar en Cannabis odling i sitt hem.. 😉

  • reaper

    Member
    2002-11-22 at 13:07

    Jag håller med sypox!

    Går dina föräldrar med på det så är det väl okej, annars får du vänta tills det är sommar kanske?!

  • reaper

    Member
    2002-11-22 at 13:31

    Ja svaren verkar vara entydliga, det verkar inte vara någon mening att odla när man bor hemma 😥 . Men är det svårt att odla ute. Jag menar givetvis inte att jag ska försöka odla odla mitt ute i vintern nu. Ja nu är det nog lite off topic

Log in to reply.