Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Skadlig lampa? Reply To: Skadlig lampa?

#188002

reaper
Member

Var där i fredags, utan resultat. :(

Tjejerna som jobbade där var inget annat än superhjälpsamma och ställde inte en endaste tvekande fråga när jag frågade dem. De förutsatte förmodligen att jag ville ha det till förstoppning och var hur känsliga som helst om det. Väldigt trevligt. Extra respekt till tjejen i min egen ålder som rabblade upp en radda kemiska termer på engelska, på rak arm, till ett par brittiska kunder. Imponerande. ;)

Men jag fick i alla fall stå bredvid datorn när de sökte på “epsom*” och inte fick en endaste träff i databasen. De i “apoteket shop” (dit jag gick, det andra stället är för recept) hade inte ens hört talas om varken epsom eller magnesiumsulfat, så den ena tjejen gick över gatan för att fråga på “riktiga” apoteket och kom tillbaka med kunskap om vad det var…men inget bättre än ett tips om att man kan köpa det utomlands. Enligt mitt apotek finns alltså inte ens magnesiumsulfat att köpa över disk i Sverige? :?

Så min slutgiltiga fråga i, uh, frågan blir; Var kan man köpa det online?