• a-dam senare iår?

    Posted by joxer on 2004-11-16 at 17:10

    ere nån/några här som planerar en resa till amsterdam nån gång iår?
    så fort ja inte har jobb kvar på mitt nuvarande jobb så sticker ja, om nån vill med så ere bara att säga till.

    edit: skulle vara kul om nån kunde skriva lite sevärdheter o sjyssta coffeshops i “the dam” förresten ere nån som vet om det är 18 eller 20 års åldersgräns på coffeshopsen? ligger nånstans mittemellan

    replied 19 years, 5 months ago 5 Members · 7 Replies
  • 7 Replies
  • greengoblin

    Member
    2004-11-16 at 18:12

    d e 18års gräns på coffeshopsen
    finns mycket att se bl.a har heineken bryggeriet gratis rundtur varje dag med öl :D
    de roekerij ör en anrik coffeshop som är bra.
    hade vart kul o åka men jag har för lite deg :(
    ps bästa sättet o ta sig runt e på cykel

  • joxer

    Member
    2004-11-17 at 15:40

    okeey,, synd att det e så sent på året annars hade jag tagit med mig mina inlines, men det lär väl gå hyra cykel där

  • greengoblin

    Member
    2004-11-17 at 18:59

    cyklar finns iaf o hyra överallt d e absolut bäst o ta sig run på för man hittar så mycket roligt på vägen :D
    glöm inte a-dams motsvarighet till s-malm bara mer bohemiskt
    tar tid o hitta pärlorna bara

  • reaper

    Member
    2004-11-18 at 16:32

    Ska ner i december den 27:de – 30:de med en polare :)
    Har varit där en gång innan men moder o så var me, så de blev inte mycke rökande, men nu smäller de 😆

  • joxer

    Member
    2004-11-18 at 17:43

    nån som har koll på vad hemresan kostar? såg att ryanair har resor dit för 400spänn

  • loffe

    Member
    2004-11-18 at 17:45

    Hehe…ja det var ju nåt bolag (Ryan?) som gjorde reklam innan i tunnelbanan, typ “andas Amsterdam-luft i höst”. Nån mer än jag som tolkade detta på ett “speciellt” sätt? :D

    Jag skulle gärna hänga på till A-dam runt nyår, har aldrig varit där innan. Tyvärr är jag ju en stadgad man med kvinna å barn å hela köret så det kanske blir protester om jag åker på knarkresa….vi får se. :P

  • powerpuffgirl

    Member
    2004-11-19 at 18:37

    @Loffe wrote:

    Hehe…ja det var ju nåt bolag (Ryan?) som gjorde reklam innan i tunnelbanan, typ “andas Amsterdam-luft i höst”. Nån mer än jag som tolkade detta på ett “speciellt” sätt? :D

    Hihi, jag såg nån reklam för nåt billigt flygbolag som skrev nåt i stil med att “upplev Amsterdam med egna sinnen tack vare detta flygbolaget, vad det nu hette”. Det var bara så att det var så skrivet, så att jag tolkade det som att de skrev “upplev Amsterdam med egna sinnen, tack”! 😮
    Första gången jag såg det i tunnelbanan, så blev jag rejält full i skratt! 😆

Log in to reply.