Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Besviken men samtidigt glad..

  • Creator
    Discussion
  • #16577

    corey
    Participant

    Det var så här att jag hade spanat ut en bong på naturensdroger.nu som jag blev kär i :) Så jag frågade min flickvän om jag inte kunde få den i 18 års present, och visst..det fick jag ju. Hade höga förväntningar på den… iaf dagen då den kom fick jag mig en smärre chock! Bongen var inte alls blå-lila som dom visade på bilden utan “röd-genomskinlig-blå”… 👿 😥 👿
    så nu sitter jag och röker ur min “viva la france bong”…

    skitsamma… orkar inte klaga, jag är iaf glad att jag har en riktig bong!

Page 1 of 2
  • Author
    Replies
  • #209842

    token
    Member

    @Corey_ wrote:

    Det var så här att jag hade spanat ut en bong på naturensdroger.nu som jag blev kär i :) Så jag frågade min flickvän om jag inte kunde få den i 18 års present, och visst..det fick jag ju. Hade höga förväntningar på den… iaf dagen då den kom fick jag mig en smärre chock! Bongen var inte alls blå-lila som dom visade på bilden utan “röd-genomskinlig-blå”… 👿 😥 👿
    så nu sitter jag och röker ur min “viva la france bong”…

    skitsamma… orkar inte klaga, jag är iaf glad att jag har en riktig bong!

    Inte första gången jag läser om liknande händelser.
    Typiskt svenskt att ikke klaga ;)

    Hoppas bongen funkar som den skall

    //t0k

  • #209843

    corey
    Member

    äh, är man svensk så ä man.
    nämen orka klaga… jag menar, jag fick ju vad jag leta efter.
    Ett minus bara -fel färg-. men det är juh som tur inte färgen man röker med. :)

  • #209844

    reaper
    Member

    Tanken som räknas…………..

  • #209845

    reaper
    Member

    Är det bara jag som tyckte “Vive La France-Bong” var skitkul formulerat eller??

    jag skrattar fortfarande

  • #209846

    unkas
    Member

    Yellowknife: Samma här, trotts att jag inte rökt på evigheter! :mrgreen:

    viva la france!

    PS: Kan inte du slänga upp en bild på bongen nu när du gjort så bra reklam för den? :D

  • #209847

    reaper
    Member

    Jag håller med Unkas. Nu höver vi en bild på den franska bongen. :P

  • #209848

    reaper
    Member

    Ja fyfan vi måste få se bilder på den omtalade “viva la france-bongen” :D Jag skulle iofs bara tyckt det var tufft att få en i “fel” färg 8) 😉

    Edit: Dessutom så länge bongen är bra så spelar det ingen roll vad den har för färg, i stort sett iaf :)

  • #209849

    corey
    Member

    😆 Tur att nån gillade den. :D
    Men okey, jag lovar jag ska fixa en bild på den!

  • #209850

    reaper
    Member

    haha..aaa det var lika dant för mig :D
    införskaffade mej en jävel från tyskland som på bilden skulle vara rödgulgrön men när den kom så var den lila o blå .. men jag klagar inte det känns rätt dumt o bara ha massa skit o rastafärger o tro att man är koool :P

  • #209851

    corey
    Member

    höhö, men okey alla..
    ska bara fixa en kamera, sen jävlar ska ni få ser hur jag röker skiten ur frankrike! :D

  • #209852

    reaper
    Member

    @Yellowknife wrote:

    Är det bara jag som tyckte “Vive La France-Bong” var skitkul formulerat eller??

    jag skrattar fortfarande

    det kanske beror på ngt annat att du fortfarande skrattarrrr :))

  • #209853

    reaper
    Member

    meek:

    Det tror jag inte. Jag har väldigt lätt för att skratta…. Och jag har inte rökt sedan sista Juli och vad jag kommer ihåg var det en lugn och stilla hemmakväll helt utan alkohol.

    Så det så….

    /YK

  • #209854

    finn
    Member

    Som nära vän till Corey så kan jag skryta med att jag var med och invigde den. Och det var inget fel på den! Klart godkänd. En liten sak bara.. Lite större kopp kunde det ha varit.. Det blev en väldigt massa laddande..
    8)

  • #209855

    lonewolf
    Member

    Om ni inte har kamera så finns det väll säkert bild på naturens…

  • #209856

    corey
    Member

    jag har ju lovat att fixa en bild på min “viva la france-bong”
    meeen… jag får inte tag på en kamera.

    Ska ändå skynda mig att hitta en…

    om nån fortfarnade bryr sig.. :)

Page 1 of 2

Log in to reply.