Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Vad härligt att hittat hit, BEHÖVER era tankar och åsikter!! Reply To: Vad härligt att hittat hit, BEHÖVER era tankar och åsikter!!

  • reaper

    Member
    2003-09-08 at 21:09

    @Plinius wrote:

    Ojoj…jösses… Läste boken i natt…

    Jag vet inte riktigt vad jag ska säga… Oerhört spännande, intressant…

    Det finns ett par rejält riktigt snubbigt intelligenta och intressanta delar som kommer att påverka resten av mitt liv. Och det menar jag verkligen.

    Jag är själv ingen fysiker, utan mer amatörfilosof (läser en hel del litteratur inom ämnet)

    Jag känner någon slags samhörighet…känner hunger efter mer, högre nivåer…känner att jag har huvudet fullt med helt nya tankesätt, nytt “material”… Det känns nästan fullt, och jag måste smälta detta. Det är knappt att jag vågar skaka på huvudet då jag är rädd för att det jag lästa skall försvinna, tappas bort. Jag är på intet sätt religiös…och hgar aldrig varit… Men denna bok har fått mig att tänka till… Vad är egentligen vad?

    Vad visste egentligen Beethoven, Einstein och de andra…? Att backa och se allt från ovan…att komma vidare i medvetandet coh i insikten… Det är grejen…. vilken grej!

    ..måste smälta… kan inte göra något överhuvudtaget förrän jag gjort det….

    Jösses som sagt.

    /plinius

    låter som om tankarna bakom boken sakta börjar lyfta dig till en ny nivå, visst är det härligt? Hur ska man kunna fortsätta sitt gamla liv när man har dessa tankar. Det kommer mycket mer som kommer få dig att inse den riktiga skönheten i teorin. Jag jobbar på att uppdatera boken hela tiden, men jag har massa plugg att göra med. Men det kommer. :P