Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Letar efter pappor. Projekt Finola. Reply To: Letar efter pappor. Projekt Finola.

  • exil

    Member
    2013-09-20 at 16:22

    Fick några äckliga små maskar i jorden som bosatte sig i minst ett av fröna. Ångrar att jag körde jord. Slängde allihop och har precis börjat om i perlite/cocos.

    Hela projektet tog dessutom ett jättekliv framåt och jag behöver inte dra upp några Finolor egentligen. En snubbe har ur ett mycket stort urval och på 65N korsat en maffig Finola med en maffig diselryder. Han var dessutom villig att hoppa på tåget så det blir istället ett långt sökande ute 2014 efter fina damer och herrar och så kommer det rulla på ett par år till vi lyckats hitta något bra. Bort mot F6-8 borde det kanske finnas något fint (enligt dom som är svängda på genetik).

    Men men jag tänker testa att köra upp lite pollen och sprida bland vänner med vanliga 12/12 strains och autos och testa dom fröna ute och se vad som händer. Kan bli bra kan bli skit men det kommer garanterat bli kul.