Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Första odling (Green-o-matic) 200W LE Reply To: Första odling (Green-o-matic) 200W LE

  • mranonymius

    Member
    2010-07-21 at 17:17

    @mytialarn wrote:

    @drasut wrote:

    @mytialarn wrote:

    hej!

    Ja nästan, 50 dagar ovanför jord. Så ca 7 veckor ungefär. Jag är väldigt förväntansfull nu. Kan du ge en liten rökrapport kanske?? vet inte om du skrev en i din bildtråd…..

    Hur gick det med skörden? Har själv ett par GOM utomhus, länk till min tråd: https://swecan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=69988

    Misstänker att en av mina redan börjat blomma men jag är inte säker. De är drygt 2 veckor ovan jord nu. Hur mycket fick du ut av dina? Kvalitet? Total tid från frö till skörd?

    Lägg gärna upp några fler bilder, kan inte se dem i tråden nämligen 😥

    Sorry men har tagit bort bilderna från photobucket men jag ska ge dig lite info om min odling 😉

    Från att fröna tittade upp från jord tog det precis 7v till skörd( 90%bruna pistiller och några få bruna trichomer). På 3 plantor fick jag ut ca 30g och då satt 2 plantor i samma kruka och ingen näring mm.

    Kvalitén har jag inget att jämföra med då jag rökt ett fåtal ggr innan i mitt liv och då alltid på fyllan. Men jag tycker att den passar mig prefekt i ruset. Den är nämligen inte för stark och man blir ganska tjatig och social, även om man glömmer bort vad man sagt innan frasen är färdig hahaha.
    Skön att slappna av till men ganska energisk också. jaja som sagt så har jag knappast rökt nått bra i mitt liv så du får avgöra själv när dina e klara.
    Nu har jag fått hem mina superlemonhaze frön så det ska bli spännande att se vad det blir av dem=) lycka till med din odling, ska kika lite i din tråd där..

    mvh S

    finns ju en liknande strain 60 day wonder från dna genetics som tydligen ska bli klar på 60 dagar från frö!