Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Mannen valde odlingen framför kvinnan Reply To: Mannen valde odlingen framför kvinnan

#521290

jultomten
Member
cthullu wrote:
Kan ju hända att han faktiskt inte valde cannabisen framför henne egentligen, utan snarare valde bort henne för att hon ställde ultimatum och ville förändra den har är….

I alla fall skulle jag och säkert många andra välja en kvinna jag älskade framför det mesta inklusive cannabis om valet uppstod i mig eller på naturlig väg så att säga,
men om en kvinna tjafsar med konstlade ultimatum om det så gällde matvanor, kaffe, snus eller cannabis osv så hade jag valt bort henne.

Sant, tänker på en tjej som jag levde med några år, hon gillade inte att jag snusade. Men hon accepterade det. Hon gillade inte att jag rökte hasch nu och då, men hon accepterade mig för den jag var. Även hon hade sina brister, men kan man inte se förbi jordliga vanor och ovanor så är det inte kärlek.

Jag går nog hellre ensam än att ha något påhäng som struttar runt och ställer ultimatum helt grundade på egna åsikter :( När ska folk inse att INGEN är perfekt..

Skulle vilja veta vad killen sade till den här tjejen, om hon lyssnade när han förklarade varför han odlade cannabis, varför han rökte.. Det finns fan inga värre människor än de som vägrar sätta sig in i andras situationer, vägrar förstå.