Ett svenskt cannabisforum Forums Universitetet – Samhälle och kultur U| Hampa nej nu spolar jag ner det och börjar någon annan hobby Reply To: nej nu spolar jag ner det och börjar någon annan hobby

  • reaper

    Member
    2002-12-26 at 04:29

    Jag har tillochmed svimmat några gånger pga blodtrycksfall i samband med rökning. Ena gången bara efter ett litet bloss. Väldigt häftiga visuella effekter innan jag svimmade dock. Först blev allting rött med gula konturer, sedan blev allting svart med röda konturer. Alla människor var alltså helt röda, jag såg inga ansikten eller detaljer, utan bara rött. Sedan vart allt svart och jag vaknade av att min kompisar tryckte i mig massa läsk och godis (inget ont som inte har något gott med sig ;) )
    Nu har jag lärt mig känna igen signalerna för dessa blodtrycksfall, så jag hinner inta horisontal ställning innan det är för sent. Samt dricka något, det brukar alltid hjälpa.

    I somras kunde jag röka hur mycket som helst och allting var fortfarande bra. Nu är jag ytterst känslig och röker bara ett par bloss, annars får jag nojjor och ångest. Främst denna konspirationskänsla av att alla är emot mig.

    Jag håller med om att man lär sig otroligt mycket under dessa dåliga trippar, och det är en jäkla kick att ha tagit sig igenom dom.