Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Kör en grow igen efter uppehåll, flogro, cocos, 400w hps Reply To: Kör en grow igen efter uppehåll, flogro, cocos, 400w hps

#591881

hajen
Member

@AllanBallan wrote:

@hajen wrote:

@Cokeman wrote:

Härligt, blir nog bra! Är det en riktig pikka? :)

Det där är en Ekol Tuna 8mm start pistol om den inte är upp borrad och ut byt pipa till 6,35 mm så är det en fungerande pistol men usel som klickar hela tiden på grund av den svaga fjädern till hanen.

Fy, smisk på rumpan..

Hanens fjäder påvärkar knappast slagstiftets anslagskraft va?
Sen håller jag med om att det är lagarna som är fel, dom som skall uprätthålla dom har inget med varken lagtext eller prioreteringar innom polisen att göra.
Behandlar man en polis som det h#n är, en mäniska har då jag aldrig råkat ill ut av dom.
skulle jag varit moderator hade jag direkt raderat den bilden, vi canna älskare behöver inte mer agg från polismakten, vilket den bilden garanterat påbygger!
(skulle nu regelverket tillåta sånna bilder röstar jag på en ny paragraf.)

Det finns många anledningar till varför vapen klickar men just den här har en svag fjäder som gör att den klickar och det kan kännas.
Jag tycker det är en otroligt onödig bild.. Det blir som + och bilden är – som skapar såna här stormar. Vi behöver kramas lite oftare..