Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Tyck till om Kiruna tråden all kritik både +&- välkommet Reply To: Tyck till om Kiruna tråden all kritik både +&- välkommet

  • gin

    Member
    2008-08-20 at 17:30
    lollo_lol wrote:
    Man måste ändå vara rätt desperat om man blåser folk på det här sättet, vi vet ju alla vart hans brevlåda bor som man säger. lol

    Kiruna tyckte troligtvis att han hade en vattentät plan. Med tanke på vilket stort inventarie det handlar om kanske han inte var ensam i det här heller. Men, Kirunas plan verkar väl inte handlat så mycket om att blåsa folk då han ville fortsätta sin verksamhet här för att tjäna pengar, och han såg till att leverera till iaf en del av sin kundkrets för att bygga cred.

    Nesta wrote:
    Till alla er som hyllat “Kiruna” som filantrop och välgörare, hur naiv får man vara?

    Om jag uppmärksammat det rätt så var och är det nästan bara nytillkomna medlemmar som hyllat Kiruna. Mer rutinerade icke-naiva medlemmar som exempelvis Jesus fick dessutom ta en hel del skit av denna klan när han använde tankeknölen. Ganska tragiskt det hela…

    Det är alldeles för enkelt att bli kallad “grönad” här på forumet, iaf av en del. Registreringsdatum borde vägra tyngre.

    Maskin_Nr_9 wrote:
    Men en sak är säker.. Ingen har nånsin gjort sig så känd på så kort tid i Swecans historia..

    Gropen, kontrar jag med 8)

    Jag hoppas att användare här inte kommer hamna i knipa pga Kiruna. Trist nog att det verkar som att många har flera tusenlappar bortslängda, men det kan sluta ännu tristare än så.