Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Tjejen lämnade mig pga CB.. Reply To: Tjejen lämnade mig pga CB..

#427681

reaper
Member

Mjaa man får nog ge och ta i ett förhållande som man verkligen vill nånstans med, men att du skulle sluta blaza totalt för att hitta en brud, det diggar jag icke! Nu vet jag ju inte hur du ser på CB och vilken plats det har i ditt liv, men att ändra sig och ta bort bara sådär, det känns fel. Självklart finns det brudar som är liberala med, och är dom inte det så kan dom alltid bli.

Men skulle en brud nu verkligen gilla dig och veta att du blazar, men inte alls gillar det, så får ni mötas på mitten och jobba därifrån. Du kanske inte röker lika ofta, men du får fortfarande blaza etc, sen när hon upptäcker att det faktist inte är ett dugg farligt kommer hon förmodligen bli mer liberal genom tiden. Förklarar du på ett bra sätt vad det hela handlar om, vad CB är och sådär så kan hon ju inte annat än inse… om än efter ett tag?

Och shit vad nice med Zelda och lite pytt förresten, smarrigt! Skulle haft en N/SNES för lite riktig kultkväll! Bjud in bjud in! 8)