Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken ny odling,Nl och topp44.TORSKAT=( Reply To: ny odling,Nl och topp44.TORSKAT=(

#223674

reaper
Member

Hmmm vet inte vart jag ska börja, men ska försöka. Jag ska gå ner till OK/Q8 från min lägenhet för att handla lite godis. Bor högst upp så jag väntar på hissen, kliver in och hissen börjar åka neråt , men hissen stannar en våning ner och två herrar kliver in i hissen. Och även fast jag inte hade sett dessa herrar någon gång så slog det mig direkt att det var krimare, jag hade just tagigt en bong innan jag gick ut så jag kände hur jag luktade hasch och hissen är verkligen liten så jag började bli nojjig, och helt plötsligt tar dom upp brickorna och legitemerar sig som narkotikakrim, dom säger att jag luktar hasch och att jag ska följa med till station och pissa dom frågar om jag har nåt hasch hemma, vilket jag förnekar, men dom fick ändå igenom en husransakan P.G.A att jag luktade hasch 😯 .

Dom hittade så klart plantorna som dom nu ska torka innan dom vägts, några toppisar som jag plockat i höstas + ca 3g hasch och 2g gräs. Så jag är nöjd att jag blev släppt samma kväll.

Varför kom dom till mig? Ja det är det jag funderar på typ 24timmar om dygnet, jag vet inte faktiskt, odlingen hade dom ingen aning om innan dom hittde den, så det var inte pga av den ialf. Anväder inga andra droger eller gör andra brott, sitter mest hemma.

Så antingen har någon satt dom på mig, eller så är det min granne, han håller på med div droger och mycket skumt folk springer där, kanske var det bara otur att jag tog hissen just då, men det är flera saker som talar för att någon har tippsat dom om att jag gör nåt skumt.

Ajja fråga om det är nåt ni undrar över, jag är inte så bra på att förkara mig genom text.