Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Munchies husmanskost Reply To: husmanskost

  • reaper

    Member
    2008-03-21 at 19:35

    hihihi orkade inte läsa alla eko’n…

    själv äter jag gärna falukorv, jag vet att det är ungefär lika rent som att nära sig på jesus halv-förmultnade ändtarm eller liknande men…

    jag är djurvän, jag har funderat på att bli halv-vegetarian(bara äta fisk vad gäller kött typ), men sålänge jag äter rött kött så tänker jag fan inte hymmla om “vad” som är *rätt* att äta på “DJURET”.

    äter jag en älg så kan jag äta hjärna/hjärta/lever(ååh lever är så gott!, bättre än choklad.) etc, varför låtsas man som om det är mer ärofyllt eller hygieniskt att bara äta en del av djuret?, att bara äta musklerna t.ex är fan en förolämpning mot djuret vars död man tagit del av! === står du och observerar en våldtäkt så är du fortfarande del av våldäkten===.

    du är precis lika äcklig som mig kompis:P, och jag skulle fan äta bajset om det var nog välkryddat och näringsrikt.

    vad gäller vegetarisk mat:), prova att fräsa wok-grönsaker i soja “efter” att du stekt upp dessa grönsaker, smakar mycket saltigt och gott!, morötter är även ett jävligt bra alternativ till kött (alltså rivna morötter i tjock såsbas som man steker, med rätt kryddning så smakar det kött!!)…
    därifrån bör vemsomhelst kunna utveckla sin konst!

    soja är vegetarianens bästa vän, utan tvekan.