Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj DPS Aero 2m2 Reply To: DPS Aero 2m2

  • nocly

    Member
    2008-07-13 at 08:51

    @DuiDui48 wrote:

    @Kiruna wrote:

    @DuiDui48 wrote:

    :)
    ….absolut, ska bli mej ett kärt nöje att få guida er bägge två runt här i Thailand.Ta med dej DPS systemet hit så ska vi fan sätta igång en odling som heter duga 😉 …bilder kommer snart från min lilla odling jag har hos polaren “P” 😉 8) …hälsa gumman din så gott från oss bägge här nere…

    Over and Out….DuiDui :) 8) 😉

    Skall kontakta Nordicgrow och se ifall dom kan erbjuda service att skicka paket till thailand mot extra betalning eller så, isåfall Slänger jag iväg en beställning på en hel del utrustning som får skickas till thailand åt dig så har jag lite utrustning när jag kommer upp också hehe sen har du utrustning o allt du behöver osv :D

    Hur är motståndarlaget där du bor går dom att muta sig undan straff vid eventuell arrestering för röka eller liknande, och isåfall vad kan man räkna med att få slänga ut för att komma därifrån helskinnad och slippa cellen :D?

    pz

    Motståndarlaget,mutbart till 99%…hur mycket beror på vad du torskat på.Men allt mellan 50.000Bath =10.000SEK och uppåt…kan vara så lite som 500Battingar också.Så nojja inte ner dej i onödan…step by step…

    Skicka du ner grejjorna så hjälper jag till så gott jag kan på mitt håll,hus kan vi hyra som är garanterat kanon att både bo och odla i,för 1500/månaden..plus el,Kabel-TV,vatten….tops 2000SEK/månaden…nybyggt med aircond och rubbet,de’du Kiruna 😉
    Så bara be Nordic Grow gänget att packa ner grejjorna så sätter jag upp det hela,med bildtråd(ar)för alla på Foumet att beskåda 😉 Btw,har du skippat affärerna med Ebb & Flod?

    Ta’t lugnt ta rök en juppe :) 8) 😉

    Hej!

    Vad få man för kvalitet boende i Thailand för 1500kr? Är det en lägenhet?

    MvH
    nocly