Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Modernisering på gång? (I brist på annat) Reply To: Modernisering på gång? (I brist på annat)

  • sativa1

    Member
    2011-11-16 at 22:10

    De jag menade med tidningen var att de är inte ofta dem låter en prata positivt om cannabis oavsett vilken tidning.

    Av någon anledning får jag en känsla att dem smyger in mer o mer positivt feedback av cannabis i median idag än tex 2 år sen av någon anledning :)

    Inom en snar framtid i alla fall i våran livs tid så tror jag starkt på att cannabis kommer att vara legaliserat för att man kan inte bevara en lögn för evigt.

    Förra veckan depaterade en läkare med några andra i en nyhetskanal i Finland om det där presidenten i columbia.

    Tänkte köra av vägen när jag hörde han prata i bilradion :)
    Skriver bara vad han sa för de där depatera brukar vara samma gamla skit.
    Men läkaren sa snart när gamla trång synta gubbarna går av regeringen o unga stiger fram så kommer vi att se en förändring osv.

    Sen slutet av depateringen frågade dem läkaren att nämna 3 droger som borde vara lagliga.

    Han sa det finns bara 2 att välja av, om man tänker på hälsan och som bara borde vara lagliga är Cannabis och kaffe :)

    o tog upp döds siffror mellan alkohol o cannabis och resultaten stämde även där i från honom, ingen dött av cannabis sa han rakt ut till median :)