Tjena!

Det är dags att komma ut! Presentera dig för dina vänner på Swecan.

Moderator: Token

Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Tjena!

Inlägg av reaper » 2007-07-18 13:41:06

Det är väl dax att säja hej för mej med. Jag har hängt ganska länge här och på flashback men utan att regga mej.

Jag är född 64 och bor en bit utanför västerås och har ett stort intresse av politik och att rätt och sann information kommer fram. Har egen erfarenhet av dagligt bruk mellan 15-22års åldern utan att känna beroende fick inte enns avtändning och jag började inte med heroin :P
Inget av skräckpropagandan stämde=)

Jag har ett stort intresse av grönväxter över huvudtaget :D ju större ju bättre. Största just nu är en 6 meter lång monstrea 8O

Ser fram emot att få lära känna lite coola peeps=)

Edit: Fyller på med lite info=)

Anledningen till att jag börjar leta mej tillbaka till CB världen är att jag fått en sjukdom som gör att kotorna i ryggen typ "smälter" och det ger en extrem smärta. Så nu är jag sjukpensionär och tvingas äta statlig morfin, vilket inte funkar specielt bra och är ganska vanebildande. Så jag är sugen på att börja självmedicinera med det jag av egen erfarenhet vet funkar kanon.

Men jag har ingen lust att börja jaga kranar på stan och jag har inga möjligheter att odla indoors heller, Så mitt hopp är att utomhus plantor hinner blomma. pp vid en bäck in da woods. satta 10 cm höga 1 juni. Suger ganska bra att vänta på dem att bli klara.

Men jag tror väntan blir värt det :D Hoppas bara de blir klara innan frosten.