Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Nyheter Svenska poliser jagar knarkbovar på nätet Reply To: Svenska poliser jagar knarkbovar på nätet

  • reaper

    Member
    2005-12-02 at 21:46
    Drullper wrote:
    Boogiepop wrote:
    Jag har fått privata meddelanden med erbjudanden att köpa cannabis här, men jag ignorerade det bara.

    Snälla, när ni får sådana här meddelanden om att köpa eller om de undrar om ni säljer så snälla säg till oss moderatorer.
    Förekommer det handel här så finns det en risk att våra kära myndigheter tar till osportsliga metoder som vi ändå inte kan besvara. Finns det något som helst intresse för er att säkra forumets fortlevnad så håller ni på det här….

    Det är inte för att vi vill förneka er tillgång till lite nöje de här reglerna finns utan det finns ett syfte…. så åter igen snälla säg till när ni får dessa meddelanden…

    //MVH drullis… som hängt här sedan 2001 och vill fortsätta med det..

    Det är ju exakt detta jag syftade på förut. Det kommer alltid förkomma handel med privata meddelanden så länge som ni inte övervakar allas PM stenhårt. Ni vet det och polisen vet det.

    Nu var jag ju ärlig och sa att jag har blivit erbjuden och struntat i att anmäla det till nån, men hur många här gör det? Det är ett problem som alla känner till och inte har nån bra lösning. Folket Med Makt På Forumet (TM) kan inte göra nåt annat än att reagera när det sker helt öppet eller nån anmäler. Och det är exakt samma på alla Internetforum, från lunarstorm till magiska molekyler.

    Nu har ju ni explicit bett om att vi ska anmäla, så kommer åminstonde jag att göra det i fortsättningen.

    /Boogiepop
    //Vill hänga här i många år framåt.