Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken [ AVSLUTAD ] Reply To: [ AVSLUTAD ]

  • genkan

    Member
    2011-01-13 at 07:26

    Liten Update:

    Vad som hänt sen sist:

    – Sista plantan har mer eller mindre dött pga näringsbränna. Har verkligen slarvat sönder hälften av mina plantor och kommer i framtiden vara väldigt försiktig med näring.

    – Köpt lister och tätat mitt nya skåp. Ska köpa lås och färg idag så ska jag måla den helt vit på insidan. Kommer bli dunder!

    – Beställt frön! Det vart http://WWW.HIPERSEMILLAS.COM som fick skicka Northern Lights regular till mig! ~200kr känns helt rimligt. Dom ska tydligen vara tåliga, lukta lite och inte bli för stora (om man kör 12/12 från start)!

    – Fixat fläktar och en transformator! Som gammal “Hard Core Gamer” så hade jag en bunt 80mm fläktar som man lätt skarva med en USB kabel till en mobil laddare! Kommer bli dunder!

    – Planerat på att köpa mer ljus / bättre ljus. Ska odla upp en omgång och sen har tjäna in kostnaderna. Får jag ut +5g per planta (kommer odla 3st) så blir det fetare lampor till sommar odlingen!

    Ser fram som fan emot denna gång! Allt kommer vara bättre, mer exakt, mer noga och utrymmet är nästintill perfekt för mig!

    BigUp swecan.org så många underbara människor som hänger här!