ett stort tack till modsen!

Förslag, synpunkter, kritik och frågor.
Shimasonti
Humorist

ett stort tack till modsen!

Inlägg av Shimasonti » 2008-03-24 2:45:58

ville bara höja en röst för modsen och att de gör ett bra jobb.
på senaste tiden har de verkligen varit aktiva, jag som många (förhoppningsvis) uppskattar detta.
istället för att sitta och pm:A vederbörande så väljer jag att öppet hedra dessa personer som håller swecan till en bra informationskälla och en underbar community för oss cannabisentusiaster.
ja ja ville bara säga big up and keep on going.
ni gör ett bra jobb!
Senast redigerad av 1 Shimasonti, redigerad totalt 2008 gånger.
Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Inlägg av reaper » 2008-03-24 3:50:31

So what your saying is that only moderators are doing a good job and the rest of us should think more ? Great post u suckup :P
Användarvisningsbild
PapaiNoel
Tomtenisse

Inlägg av PapaiNoel » 2008-03-24 9:10:32

Prod: Att moderatorer gör ett bra jobb utesluter väl inte att andra användare också gör något bra?
Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Inlägg av reaper » 2008-03-24 9:23:42

Håller fullständigt med = Har själv haft synpunkter på detta och upplevt att det ibland känns som att sitta i en sandlåda och utan att "limma"tycker jag också att det har skett en förbättring, modsen är mer aktiva och städar i sandlådan mer än någonsin det skapar en trygghet som "man"luta sig emot.
Den sortens förhållningsregler som swecan har känns bra = personligen har jag inga problem att foga mig efter dem.
Däremot hade jag nog haft svårt själv att moderera här, soptunnan hade blivit full och allt skulle krascha, BRA jobb =
Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Inlägg av reaper » 2008-03-24 17:44:50

Ofcourse not ;) Just bitchin ya hehe !
Användarvisningsbild
friggs
Riskaka

Inlägg av friggs » 2008-03-24 17:50:37

Den ökade aktiviteten beror till stor del på att vi fått in nytt ungt blod bland moderatorerna, och deras kraft smittar av sig på oss andra. Förhoppningsvis håller detta i sig!
Användarvisningsbild
PapaiNoel
Tomtenisse

Inlägg av PapaiNoel » 2008-03-24 19:11:27

Jag har tagit ledigt från schemalagd tid denna termin, eftersom jag är föräldraledig, och när jag då fick lite extratid hemma så "återupptäckte" jag Swecan och hur kul det är att engagera sig här. Naturligtvis är det också som friggs skriver, att det nya moderatorblodet spelar in för nytändningen.

Dessutom tror jag att den senaste tidens "cannabisvåg" i media får oss att känna att det arbete vi lägger ner på Swecan verkligen spelar roll. Så är det för mig i alla fall.

Att vi får beröm av användare gör ju inte saken sämre heller förstås...
Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Inlägg av reaper » 2008-03-24 20:23:56

Kan inte annat än att instämma i ovationerna! :)

Keep up the good work!

Må bäst...
Herr J
Ganjaman

Inlägg av Herr J » 2008-03-25 8:47:06

Detta har varit efter längtat :)
Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Inlägg av reaper » 2008-03-26 20:06:13

Även jag har märkt av en bättre moderering, tummen upp till det!

Men, jag vill inte gnälla, coffeeshopen är ett enda kaos.
Det skulle kunna vara riktigt sköna ämnen där att diskutera, olika livsfilosofier, konst, literatur, ja vad som helst.

Men nu är det sjukt mycket skräppostningar där, absolut mest irriterar jag mig på postningar som skulle hört hemma i en annan avdelning. Jag vet inte hur många topics jag sett som borde postats i en annan avdelning.

Och trådar som handlar om presis samma saker finns det med massor!

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ATT HA EN OCH SAMMA TRÅD OM ROLIGA VIDEOS PÅ FUCKING YOUTUBE!!!???

Nu finns det hur många trådar som helst om detta. Jag tycker moderatorerna kunde slänga hela högen och starta en avskild tråd som är avsedd för roliga länkar..?
Som det är nu har jag uppmärksammat att det t.o.m. skapats 2-3 trådar på en dag, där användare länkat till videos på youtube, och många av dem hade hört hemma i film, musik och livsstils avdelningen.
Jag tycker 20 nya topics på en och samma dag i en avdelning ger ett lite oseriöst intryck, skulle gärna vilja att vissa trådar startade lite mer diskussion eller vad man ska säga, och detta borde ju absolut coffeeshopen vara ett bra ställe för.
Vädra lite åsikter angående livsåskådningar o sånt flumsnack.

Men annars väldigt glad över modereringen. Tycker helt klart forumet rör sig mot det bättre!

Frid!

:hippie:
Användarvisningsbild
PapaiNoel
Tomtenisse

Inlägg av PapaiNoel » 2008-03-26 20:09:06

När jag får tid så ska jag rensa lite [b]i [/b]coffeshopen. Just nu har jag fullt upp med allt skräp som postas [b]utanför [/b]coffeshopen.... :roll:
Shimasonti
Humorist

Inlägg av Shimasonti » 2008-03-26 23:39:57

svibbe: ett bra förslag!
typ en klistrad tråd. posta dina youtubefilmer här.
det hade varit kalasbra.
dock innebär väl detta ett ganska stort arbete för modsen. men lite motivation som denna tråden gör nog susen :P
jajaj vi håller tummarna i alla fall :P
Användarvisningsbild
Daniel
Gräsfläckar på knäna

Inlägg av Daniel » 2008-03-30 22:17:04

[quote="svibbe"]Även jag har märkt av en bättre moderering, tummen upp till det!

Det skulle kunna vara riktigt sköna ämnen där att diskutera, olika livsfilosofier, konst, literatur, ja vad som helst.

Men nu är det sjukt mycket skräppostningar där, absolut mest irriterar jag mig på postningar som skulle hört hemma i en annan avdelning. Jag vet inte hur många topics jag sett som borde postats i en annan avdelning.

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ATT HA EN OCH SAMMA TRÅD OM ROLIGA VIDEOS PÅ FUCKING YOUTUBE!!!???

Nu finns det hur många trådar som helst om detta. Jag tycker moderatorerna kunde slänga hela högen och starta en avskild tråd som är avsedd för roliga länkar..?
Som det är nu har jag uppmärksammat att det t.o.m. skapats 2-3 trådar på en dag, där användare länkat till videos på youtube, och många av dem hade hört hemma i film, musik och livsstils avdelningen.
Jag tycker 20 nya topics på en och samma dag i en avdelning ger ett lite oseriöst intryck, skulle gärna vilja att vissa trådar startade lite mer diskussion eller vad man ska säga, och detta borde ju absolut coffeeshopen vara ett bra ställe för.

Men annars väldigt glad över modereringen. Tycker helt klart forumet rör sig mot det bättre!

Frid!

:hippie:[/quote]
Kan det inte få vara lite sandlåda i en enda avdelning? Är inte coffeeshopen till för just allt som inte passar i de andra avdelningarna? Men nu har jag fått reda på att man ska snacka om "konst, olika livsfilosofier och literatur/.../". Sen att man också ska få prata om "vad som helst" klingar illa med ditt, till synes, obotliga hat för youtube-tips!
Coffeeshopen tillhör de mest populära avdelningarna här på ert forum, och det är kanske just på grund av sandlådenivån? Sen finns det ju gränser...

/Daniel

Edit: Felciterat
Senast redigerad av 1 Daniel, redigerad totalt 2008 gånger.
Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Inlägg av reaper » 2008-03-30 23:19:00

[quote="Daniel"][quote="svibbe"]Även jag har märkt av en bättre moderering, tummen upp till det!

Frid!

:hippie:[/quote]
Kan det inte få vara lite sandlåda i en enda avdelning? Är inte coffeeshopen till för just allt som inte passar i de andra avdelningarna? Men nu har jag fått reda på att man ska snacka om "konst, livsfilosofier och literatur/.../". Sen att man också ska få prata om "vad som helst" klingar illa med ditt, till synes, obotliga hat för youtube-tips!
Coffeeshopen tillhör de mest populära avdelningarna här på ert forum, och det är kanske just på grund av sandlådenivån? Sen finns det ju gränser...

/Daniel[/quote]
Jag har inget obotligt hat till youtubetips, om du tycker det så har du tolkat mig helt fel.
Jag tycker däremot flera trådar med just länkar till roliga videos på youtube blir ostrukturerat och rörigt.
Varför inte ha en och samma tråd till det.
Det är väl roligare när lite diskussion uppstår i trådarna och man får vädra lite åsikter och värderingar..? Istället för trådar som dör efter 3st poster.

Jag tyckte det skulle vara gott att skicka ut en någorlunda medveten bild av cannabis rökare, så att sämhället skulle se att alla inte är klichér som sitter hemma, lyssnar på bobban och tycker legalize, men inte har en aning om vad det är de egenteligen vill legalisera..?

Men om sandlådenivå är det som eftersträvas så hade jag väl antagligen fel syn på forumet..?

Frid!

Edit: Gravt stavfel
Användarvisningsbild
Bone
Ganjaman

Inlägg av Bone » 2008-03-31 10:11:03

[quote="svibbe"]Jag tyckte det skulle vara gott att skicka ut en någorlunda medveten bild av cannabis rökare, så att sämhället skulle se att alla inte är klichér som sitter hemma, lyssnar på bobban och tycker legalize, men inte har en aning om vad det är de egentligen vill legalisera..?[/quote]

Så sant.
Away-N/A-Utomlands.
Användarvisningsbild
soytobias
Småodlare

Inlägg av soytobias » 2008-04-01 9:18:07

jag vill också berömma moderatorerna, som har tagit bort en del inlägg av mig som helt klart inte tillfört något, och bara tagit plats!

och nej!, jag är inte ironisk/sarkastisk

bra jobbat keep it up
Bloody BOYSCOUTS??!! in MY forrest!! AGAIN?! I DON'T FUCKIN THINK SO
http://www.addictinggames.com/staggythe ... yerii.html
Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Inlägg av reaper » 2008-04-04 17:06:12

jag vill säga att sedan jag registrerade mig på det här forumet så har jag inte varit något annat än nöjd med allt, så tack för allt, till alla här
Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Inlägg av reaper » 2008-04-04 21:37:05

Ni gör ett stort jobb o skulle den praktiska möjligheten vara där, så skulle jag bjuda er på en bra konjak o o en lika bra spiff :D
Skriv svar