Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Dagens GARV Reply To: Dagens GARV

  • jultomten

    Member
    2007-01-16 at 23:26

    Jag förstår inte varför jag envisas med att läsa sådant här, jag blir bara ledsen över allmänhetens propagandastukade missuppfattningar :( Man känner sig så jävla ensam om att förstå sig på cannabis. De flesta av mina vänner gör det och det är tur att man har folket här på swecan men i slutändan så utgör vi en sådan snuskigt liten minoritetsgrupp att man bara vill gråta. 😥

    Meningar som “odlar för att underhålla sitt missbruk” tär seriöst på en när man hört det nog många gånger. Vilket jävla missbruk? Jag röker varannan helg som det är nu, men går man på krogen varje helg och super sig dumknullad så heter det “vara social” eller “roa sig”. Ska tamejfan supa ihjäl mig för att visa folk att det inte var ganjan utan spriten som blev min baneman. 😉

    Men det var ju i varje fall några på det där forumet som var någorlunda kloka om än okunniga. Alla har vi hört skrönan om att toka och röka blad, de flesta av oss har även gjort det “i slutet av månaden” men jag undrar starkt hur blind den svenska befolkningen är, i dagsläget ser man ju buds i någon tv-serie var och varannan dag.. Hur kan de missta blommor för blad?

    Jag får inte må gött varannan helg, det är olagligt, yay!!