Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj Gratis utrustning (VINNARE UTSEDD) Reply To: Gratis utrustning (VINNARE UTSEDD)

  • tokuno

    Member
    2008-06-04 at 12:49

    Jag tror. Vi svenskar är inte så givmilda av oss tyvär. Igår så träffade jag och några polare en ryss han stod och snacka om saker hit och dit så bestämde han sig för att vi skulle dricka dyrt vin. De va fint väder så vi sa absolut inte nej. Han kommer tillbaka efter en halvtimme (de trodde vi inte att han skulle göra direkt) så kommer han med 2 polare och vi sitter och dricker vin och pratar. Vi kommer in på namnet “braj” och han langar upp en femma och börjar rulla. Yes, verkligen. Vi trodde att de va nått skumt med killen eftersom att vi själva aldrig skulle göra så mot en främmande person som vi nyligen träffat. Han va generös med brajet också, vi fick alla med oss en bit hem. :D

    Vad baserar jag detta på? Jo, Kiruna är en främmande person som vi inte vet nått om. Bara för de så betyder inte de att han gör detta bara för att jävlas, utan för att vara grymt snäll.

    Tokuno diggar denna kille.