Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Bästa Svenska nätbutiken som säljer odlingsutrustning Reply To: Bästa Svenska nätbutiken som säljer odlingsutrustning

  • reaper

    Member
    2004-10-15 at 06:47

    @Loffe wrote:

    Det verkar ju inte så jävla slugt av dem att stänga ner webshopen, de flesta ifrån detta forumet (som lär vara en skaplig del av deras kundkrets, haha) handlar väl via nätet, om jag förstått det rätt.

    Med tanke på moralen hos många här på swecan så kan jag förstå att visa företag förlorar pengar.Och det borde vara skott pengar på folk som förstör för den stora massan.

    Sedan förstår jag inte hur folk kan beställa över nätet specielt när man odlar det vi gör.Visst beställer många i kompisarnas namn men de flesta beställer nog i sitt eget namn.

    Beställde från Hydrogarden igår kl 1700, 1L Terra Flores, det kom idag!!! Bara så ni vet

    Då vill jag påstå att det inte levererads med posten.Varför då kan man fråga sig?Jo för sista inlämningen av paket är 1600 på postcentret.Och lämnas det in senare så skickas det inte förens 1600 dagen efter.