Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Resor och andra kulturer Amsterdam [Sommaren 2010] Vilka är på ? Reply To: Amsterdam [Sommaren 2010] Vilka är på ?

  • joar

    Member
    2010-03-09 at 01:31

    @Februari wrote:

    Jo, jag håller med om det.

    Så vi tycket likadant, inget mer att diskutera…
    @Februari wrote:

    För övrigt har jag läst de senare inläggen som ni skrev. Onödigt oförskämda, alla av dem.

    ääähh…:oskyldig: @Februari wrote:

    Iof håller jag med dem alla 😮 Säkerheten bör ses över,

    Exakt.
    @Februari wrote:

    Jag hoppas att du inte upprepar dig med denna ohövlighet. Inlägget bröt för övrigt mot mot forumlagarna A7 och A8:

    7. Inga kränkande inlägg eller förtal.
    (Mobbning, personangrepp, rasistiska, sexistiska eller på andra sätt kränkande inlägg tillåts inte.)
    8. Ha en vänlig attityd och håll diskussionerna på en rimlig nivå.
    (Allmän netikett gäller även på Swecan. Läs på om netikett.)


    :yeahright:, :yawn: . Spolingen vägrade fatta vad jag menade, så jag fick vara tydligare och tydligare. Tydligen övertydlig…Och kom inte och vifta med nån jävla regelbok i mitt fejs som en överambitiös paragrafryttare!!…..Inga personangrepp har kommit från mig. Befogad nyfikenhet om månadspengen och en ärlig uppmaning till några jag tycker verkar softa att göra som jag: Inte slösa mer tid på den här resplanen…

    Allt verkade i början soft, sen börjar folk berätta att -jag svarar i telefon med att erkänna att jag röker cannabis för alla som ringer. Och då tänker man: ookeej, vill jag överhuvudtaget ha med denna människa att göra…?

    Läs vad teslakid skrev, han hajjade vad jag menade iallafall.

    Iden att mötas på nån coffeshop och hänga över några joppar utan att man berättar vem som är vem är soft. Vafan, jag hade själv tänkt komma med en polare och bett honom vara Joar. Har funderat på bra sätt att med hög anonymitet kunna möta upp någon härifrån någon gång, men inte denna gång…men lycka till ni.
    @Februari wrote:

    Idéen att åka till Amsterdam med ett par andra Swecanare ringar fortfarande bra för mig iaf. Pengar och tid under sommaren är inga problem för mig.

    Grattis igen…