Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Torparns hangout Reply To: Torparns hangout

  • torparn

    Member
    2008-03-30 at 22:14

    @Zleb wrote:

    Det är riktigt intressant att läsa om dina experiment Torparn! Verkligen impad!

    Jag tänkte fråga en grej som du inte verkar vilja avslöja;) Vilken sativa är det du korsar med LR för att försöka få Auto?

    Sen ville du ju höra lite önskemål på korsningar. Vad sägs om en Strawberry Haze x Bubblegum ?

    Jag undrar varför jag inte kan se bilderna?
    🙄

    Kul att du tycker det är intressant :) ska bli lika intressant att se om jag fullföljer mina planer och expriment oxå 😉 Det är mycket som far genom huvudet…

    Har nog ingen hemlig af sativa på gång, men jag har korsat min A11xWW med Swestar. Tror den skulle bli riktigt bra, men det tar så mycket tid och plats som jag inte har nu. Vill bara bli klar med den här odlingen så jag kan leta efter bra föräldrar hos Herijuana och Jack som blir nästa odling. Efter det ska det köras Blueberry och testa dom bästa heri och jack igen…… Hade man bara 2 blomutrymmen till så vore det så mycket enklare 8) Ska använda mig av sommaren för att skapa mina egna af strains, så det kommer dra ut på tiden..

    Lättare att jobba med färdiga af plantor för mig nu. Har ganska bra utrymme för vegg och då kan jag köra af plantor samtidigt :) Har ett gäng nu som precis visat kön. LR#2 och Swestar framförallt. Lägger upp bilder efter sista gallringen som jag gör snart i samband med att jag planterar om. Väntar otåligt på cocos som redan borde anlänt :(

    Tack för input på korsningar, men jordgubben kommer från Green house antar jag? Sen är det troligtvis extremt svårt att hitta nåt pheno som ens påminner om jordgubbar…
    BG har jag tänk köpa in, men nu är jag mer inne på att skapa en egen Bubbelgum med lite olika afghaner (Hashberry, bl.a.). BBerry kanske får hjälpa till oxå :D Fast jag tror det blir sött och gott så det räcker ändå, vi får se :)