Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Föräldrar, vet dom? och hur blev det sen? Reply To: Föräldrar, vet dom? och hur blev det sen?

  • wax

    Member
    2006-09-07 at 10:53

    Jag har det ganska bra iaf..

    Bor hemma fortfarande, 19år är jag.
    När jag var yngre(14års åldern) så va mina föräldrar sjukt rädda för att jag knarkade. Dom frågade om ja hade knarkat o då svara jag att jag hade rökt ett par gånger, de va inge mer med det bara ja inte fortsatte. Sen så av nån aledning så skickade Soc och mina föräldrar mej till maria pool för o pissa. Päronen vart sjukt lättade när inga tecken av piller eller tyngre droger fanns på testet, inget cannabis heller. Sen efter det har dom inte trott nå mer om att jag skulle knarkat.

    Men nu för ett par månader sen så hittade dom min planta, den va liten då. Så då sa dom: Va är de för planta du har på vinden? Jag svara att de va en liten cannabis planta.. “jahapp” sa dom då.
    Nu har den ju växt till sej till ett monster, så nu tycker dom att ja får plocka ner den snart.
    hehe, kom på en kul grej morsan sa för några veckor sen

    Morsan: Du får inte sälja, då åker du bara fast.

    Jag: Ja då får ja väl röka upp allt själv då.

    Morsan: Men, då kommer du bli jätte snurrig ju!!

    Jag: Ja ska inte röka allt samtidigt fattar du väl.

    Morsan: Jaha, på de viset.

    Mina päron vet att man inte blir dum i huvudet av cannabis, o dom vet nog säkert att ja inte heller skulle ta nått annat än cannabis ( o alkohol)
    Dom har ju inte sagt direkt att dom inte bryr sej, men man märker på småsaker. Dom har inte ens sagt ett ord om min bong som står på mitt rum. Båda 2 va smått stoners när dom va mindre. de coolaste är nog att farsan har vart på Cheech & Chong koncert i USA.

    Pjuh, nu har jag säkert skrivit massa svammel bara.