• reaper

    Member
    2002-10-04 at 20:28

    Jag har fått en CT röntgen gjord på skallen, EEG, balansundersökning och en hel del andra prover tagna och allt verkar vara i sin ordning.
    Vad jag vet så har jag inte fått fler smällar mot huvudet efter mishandeln men fick en ordentlig hjärnskakning ett år innan och låg då avsvimmad och fick ganska rejäl minnesförlust. Så det är ju inte otroligt att min skalle har fått smaka på för mycket. Men hursomhelst skulle det ju kännas ännu bättre om jag kunde utesluta att det kan bero på droger.
    Så var det läget med alkoholen. Nu har dagen efter snarare blivit veckan efter. Jag fick en kollaps som liknade den på semestern under en festival i somras. Efter fyra – fem dagar i konstant sängläge så åkte jag upp på akuten och efter det så har alla läkarundersökningar avlöst varandra utan resultat. Jag har tagit kontakt med andra läkare anonymt och kollat vad de tror om drogteorin men de var ytterst tveksamma till om det skulle kunna vara orsaken efter ett enda tillfälle. Men nåt konstigt i skallen är det alldelens säkert.