Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Första odlingen DS60 LE blandade strains Update: Skörd! ;) Reply To: Första odlingen DS60 LE blandade strains Update: Skörd! ;)

  • club_one

    Member
    2011-09-17 at 17:10

    @trichoome wrote:

    @Club_one wrote:

    Cokeman:Då hade jag räknat rätt då :)

    Stickyicky: Tack.

    trichoome: 125w vegg lampa just nu, sedan 200w i blom.
    Jag hade den så högt uppe bara för bildens skull. Den är nu ca 5cm över krukorna och kanske 15-20cm från jorden.

    Allright! Blir nog kanon! Nästan som jag kör då! Jag veggade mina ute i sommarsolen, nu står de med en 250w LE i ena blom garderoben, och en 200w i den andra:)

    Ska bli kul o följa denna:)

    Pz

    Låter fint med 2 utrymmen, önskar att jag hade det också!

    Dagens bildlösa update: Elnino och White Widow är påväg upp :D
    Jag ser stammarna som snart kommer “flänga” upp “hjälmen” ovan jord och börja växa. Inga tecken på Big Bang ännu dock, jag har haft känslan av att den inte kommer gå sedan jag tog den ur förpackningen. Om den inte kommit upp innan onsdag kommer jag nog pilla lite lätt på jorden och se vad som pågår där nere. Har inget alls hänt blir det antigen en Cheese eller en Himalayan Gold där så man använder odlings utrymmet 100%.

    Edit: Jag var dum och skulle röra lite lätt på golden diesels 2 första blad så att dom skulle seperera, och ett gick av. Bör jag vara orolig för något?
    Från och med nu får naturen ha sin gång, men man blir lite sugen på att hjälpa ibland trots att det kan stjälpa.

    Bilder kommer någon dag snart, om inte ikväll.