Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Bluestreak / ? / MasterLow. Börjar närma sig slutet!

  • Bluestreak / ? / MasterLow. Börjar närma sig slutet!

    Posted by rexel on 2010-05-12 at 16:29

    Ljus: 70w HPS. (All the way baby)

    Ventilation: 2 fläktar.

    Temp: 26-28 Grader varmt med stängd dörr till “boxen”.

    Medium: 30/hasselfors 70/Atami cocobounce

    Näring: Hesi coco 30ml/10L

    Start: 11/4 2010.

    Jag tänkte köra 70w HPS igenom hela odlingen och då blir ju målet med det hela att komma upp i 1g/w, 5 plantor / 70w = 35g tot?! :D

    Vad som är vad i krukorna vet jag inte. Jag råkade blanda ihop bönorna när jag grodde dom.














    replied 13 years, 10 months ago 4 Members · 5 Replies
  • 5 Replies
  • reaper

    Member
    2010-05-12 at 17:36

    Hej!

    Men tusan vad tjusigt rexel 8) Jag diggar verkligen micro-odlingar. Jag hade också en 70w hps förut för vegetativ fas för mina utomhus plantorm det är ju rätt bra fräs i sådan 8)

    Skojigt med Blue Streak, jag sitter även på ett gäng sådana fröer, det låter som en najs korsning. Hur stora krukor kör du f.ö? Och ljuscykel?

    Jag kommer följa ditt arbete :)

    fridens liljor :hippie:

  • baralillajag

    Member
    2010-05-12 at 17:43

    1 g/w innebär att du ska få 70g om du kör med 70 watts HPS oavsett antal plantor, inte 35 gram – i alla fall var det så jag lärde mig räkna matte i låg-/mellanstadiet. 😉

    Lycka till – hoppas du klarar målet.

  • rexel

    Member
    2010-05-29 at 09:51

    Då ska vi se..

    Dom 2 större plantorna är Bluestreak och dom 2 mindre är Masterlow.

    51 dagar idag sen dom tittat fram ur mediumet, och jag säger bara BLUESTREAK!!!

    Den verkligen stinker! Ny skuren mango, blåbär och citrus (då menar jag citrus åt haze, som i silver haze hållet) Medans Masterlowen luktar “Kush” citrus, hash mera originell cannabis doft.. Alot of tricomes! <3

    R.I.P ZAROY
    1984-2010







  • rexel

    Member
    2010-06-09 at 23:23

    En vecka till, sen flush en vecka!


    Hela plantan

    Bluestreak

    Masterlow

  • the_dudes

    Member
    2010-06-25 at 11:14

    Tjenare rexel, hur går det med dina Masterlow och Bluestreak? Har också några Masterlow och Bluestreak ute i naturen, vore kul att se hur slutprodukten ser ut :D

Log in to reply.