Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Ang. fröts känslighet.

  • Ang. fröts känslighet.

    Posted by reaper on 2005-08-21 at 13:05

    Tjena!

    Jag har en liten fråga.. har stoppat ner ett frö som grott i jorden.. skulle göra en omplacering.. och råka få upp fröt med en svans på några cm.. jag undrar är det bara börja om nu.. eller klarar den lilla stackaren missödet? kan sägas att den utsattes för en del ljus med… två ggr hände detta, vill ju inte kasta bort onödig tid på den..

    replied 18 years, 8 months ago 1 Member · 4 Replies
  • 4 Replies
  • reaper

    Member
    2005-08-21 at 19:08

    Eftersom jag har erfarenhet av att gro frön på vått papper mellan två tallrikar, då det alltid kommer lite ljus här och var när man ska stoppa ner grodden i jorden, så skulle jag säga att det är lugnt. Sålänge du inte skadat grodden, då kan det bli lite större problem.

  • reaper

    Member
    2005-08-21 at 19:26

    Ok, nej såg inte ut som grodden mådde dåligt alls.. tvärtom har den växt med en rackarns fart.. så då antar jag att det bara är att vänta då.. tills den lille kikar upp igen, den här gången på naturlig väg. :D

  • reaper

    Member
    2005-08-22 at 17:15

    det är säkert helt lugnt… jag brukar pilla upp o kolla om det kommit ngt o dunka ner dem igen omdet är för lite eller så… nemas problemas :)

    /s

  • reaper

    Member
    2005-08-22 at 20:51

    Ok, tack för delad kunskap! :D

Log in to reply.